Ce este plasarea de produse?
Plasarea virtuala de produse (PP) inseamna inserarea unei grafici sau animatii 3D a unui produs intr-o secventa TV, prin procesarea digitala a imaginii. Insertia se poate face in timpul emisiunilor transmise in direct (“live”) sau in post-productie. Pot fi inserate cutii cu cereale, tuburi de pasta de dinti, cutii de bere sau bauturi racoritoare si multe altele. Plasarea de produse este alternativa la clasicele spoturi TV, difuzate in ”calupurile” publicitare. Diferenta intre cele doua tehnici de comunicare/promovare TV este insa semnificativa. Plasarea de produse se face chiar in programul TV, atunci cind telespectatorul este implicat emotional si este captiv in fata televizorului si nu in pauzele publicitare, cind privitorii pleaca deseori sa-si viziteze…frigiderul. Mai mullt, PP atrage si mentine atentia telespectatorului asupra produsului, care poate deveni “un personaj”, poate fi chiar “insufletit” pe ecranul TV. Pot fi inserate produse chiar si in emisiunile realizate de mai mult timp si care sunt apoi redifuzate. Asadar, chiar si atunci cind nu ati participat la productia initiala puteti specula oportunitati de promovare la reluari! Insertiile virtuale pot fi schimbate de la episod la episod....
Servicii&Produse PP
Plasarea virtuala de produse se preteaza excelent la emisiunile live de tip morning show, divertisment, concursuri, etc. ...
Cum functioneaza?
Plasarea de produse (pe scurt PP) se realizeaza prin procesarea imaginii cu ajutorul unor calculatoare performante si soft-uri specializate, prin care sunt inserate produse virtuale (grafica sau animatie 3D) in secventele TV. Magic Ads detine tehnologia necesara pentru implementarea plasarii virtuale de produse in emisiuni live sau inregistrate si poate furniza acest serviciu “la cheie”. AKI Virtual Placement se bazeaza doar pe procesarea imaginii si nu necesita niciun fel de senzori sau capete speciale pentru camerele TV. Este usor de utilizat, iar calibrarea se poate face rapid, fiind necesare doar semnalul video si cel de referinta. Sistemul recunoaste instantaneu miscarile de camera (transfocare, panoramare, traveling) si permite operatorului inserarea exacta a graficii virtuale, reprezentind produsul. Pot fi plasate virtual in studio cutii de bere sau racoritoare, sticle de sampon, cutii de cafea, cereale si multe, multe altele. Posibilitatile de a crea efecte video virtuale in timp real sunt aproape nelimitate: grafica integrata in secventa respectiva, “colmatari”, deformari sau distorsiuni....
Avantaje plasarii de produse
Audienta garantata! ...
Independenta fata de “zapping”! Si mai au un motiv…Cum noi cream momente de adevarat spectacol si divertisment “virtual”, telespectatorii vor savura in mod natural momentul ! Cu siguranta, nu vor dori sa rateze asemenea “deliciu” grafic. ...
Vizibilitate 100% asigurata! ...
Control total asupra expunerii! Practic advertiserii trebuie sa raspunda la 3 intrebari – cei 3 W (3 C): 1. What product to advertise? (Ce produs sa promoveze?) 2. Where – location in the frame? (Care va fi locul produsului in cadru?) 3. When – point in the broadcast? (Cind sa insereze produsul in cadru?)...
Timp de reamintire ridicat! “Fata! Ai vazut aseara cum a aparut samponul ala linga prezentatoarea aia blonda? Am crezut ca o s-o spele pe cap chiar acolo, pe scena, in emisiune? Cum or face asta?” Asadar… Telespectatorii vor remarca imediat produsul, iar la cumparaturi isi vor reaminti imediat unde l-au mai vazut si …probabil il vor cumpara! Noi practic cream “intentia de cumparare”, adica publicitatea care vinde! ...
Potential de plasare practic nelimitat! ...
Asocierea cu programul! ...
Flexibilitate si rentabilitate! ...
Randament excelent al investitiei! ...